19.12.2012

we can be heroes just for one day

jeg venter på dommedag. i mellomtiden hører jeg på david bowie og leser masse.

jeg tror ikke på jordens undergang altså. lover. men uansett er det bare to dager til.

nå er 2012 snart over. jeg har hatt denne bloggen i nesten nøyaktig et år, og det har vært et ganske fint år. tror jeg, for å være ærlig husker jeg ingenting.


jeg har nylig sett på the perks of being a wallflower for første gang, og jeg synes det er utrolig at jeg ikke har sett den før. da den var ferdig gråt jeg og så på den igjen. det er en fin film.

og det var alt jeg hadde på hjertet idag.

6 kommentarer:

  1. Glem dommedag ;) Det utgår!!! :)

    SvarSlett
  2. åh. for et fint innlegg. eg har så lyst å se den filmen. kanskje eg ska gjør det ein dag. og god jul ;)

    / tusen tusen takk, det e kjekt å hørra <3

    SvarSlett
  3. Jeg vil også se Perks, men skal lese boken først. Og den får jeg på mandag. Gleder meg :) Men må nok vente med å se filmen til den kommer på dvd.
    Jeg gleder meg til den såkalte dommedagen i morgen. Det blir moro. (Men jeg tror så klart ikke på det.)

    SvarSlett
  4. Så Perks for et par dager siden, og jeg elsket den jeg også! Utrolig fin film. Bloggen din var også veldig fin forresten!

    SvarSlett
  5. den filmen er så fin. det er en av filmene jeg faktisk liker, og feller en tåre av. jeg venter også på dommedag, og i skrivende stund hører jeg på favorittmusikklista mi og spiser nøtter. 2012 er snart over, og jeg lurer på hvor tiden gikk. håper alt står bra til med deg.

    SvarSlett
  6. Så utrolig bra blogg du har! Elsker bildene, og du skriver veldig inspirerende.

    SvarSlett