19.11.2012

you go there you've gone forever, i'll go there i'll lose my way



jeg har begynt å dekorere den hvite veggen min med vimpler og plakater og jeg har vært på biblioteket og lånt tre dokumentarer: en om nick cave, en om janis joplin og en om patti smith. jeg har bestilt flere plakater med bl.a. pink floyd og john lennon på, og kjøpt masse fin te som jeg ikke har smakt før, bl.a. en med mandarinsmak. også har jeg lært meg å lage min egen te: det er lettere enn man tror. også har jeg fått en ny plante til å ha på rommet, og den har ikke tørket inn enda, for jeg har vært veldig flink med å stelle den.

dette er en veldig fin start på uken.

21 kommentarer:

  1. hørttes ut som en veldig veldig fin start på uka! skulle ønske jeg kunne sagt det samme.. jaja, den blir kanskje bedre :-) ha en super uke videre!

    SvarSlett
  2. høres ut som en fin start på uka! :) Ha en fin uke! :)

    SvarSlett
  3. så kjekt! jeg elsker plakater å har lyst til å bestille noen selv også :)

    hvordan lager du te selv? :)

    SvarSlett
  4. Hørtes bra ut :D utrolig fint bilde!

    SvarSlett
  5. Elsker å dekorere mine egne vegger også!:D Tror du at du kan legge ut oppskrift på hvordan du lager egen te? Elsker te og hadde vært så gøy å lage det selv!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. En litt lenger opp spurte om det samme, så jeg svarer her også, så flere kan se det. :)

      Jeg kjøper ingefær, sitrondråper og honning. Kutter opp 2-3 relativt tynne ingefærskiver, putter dem i en kopp, tar en skje honning oppi, og noen dråper sitron. tilsetter varmt vann, og rører. Så har du hjemmelaget te. c:

      Slett
  6. Janis Joplin. :-D Gleder meg til å se bilder av rommet.

    SvarSlett
  7. Hørtes ut som en veldig fin start på uka ! Å lage te sjøl hørtes spennende ut og :)

    SvarSlett
  8. Å lage te selv hørtes faktisk ganske morsomt ut av en eller annen grunn :P

    SÅ fin start på uken!

    SvarSlett
  9. Så kult å du klarer å lage din egen te!

    SvarSlett
  10. åååh, så kult! ta bilde av det :D Pink floyd og Led Zeppelin, dette kan jeg klare å like :D

    SvarSlett
    Svar
    1. will do! Led Zeppelin var ikke akkurat involvert, men han skulle gjerne vært det

      Slett