13.11.2012

varme og hengekøye og kristianes basseng


jeg har laget en spilleliste på spotify som er litt utenfor min sjanger, men det er ingen spilleliste jeg elsker høyere. egentlig tror jeg det er min sjanger. man kan ha to sjangre, ikke sant?

dette vipper mer mot country-blues-ish, og den gir meg så mange minner og gode øyeblikk og varme i hjertet, og det er litt vanskelig å forklare hvordan jeg føler meg når jeg hører på den.

den minner meg veldig om sommeren på min venninnes gård (derfor tittelen på spillelisten - kristiane), og andre ting jeg liker. den er bra for hjertet mitt.

3 kommentarer:

  1. // det står for conceptual and historical issues in psychology. kunne ønske det var ordentlig chips.

    SvarSlett
  2. det er jo fint å prøve å høre på litt nytt da, hvis du mener det ikke helt er din sjanger c:
    // hahah, nei tror ikke du har sagt det før c': men takk!

    SvarSlett