21.10.2012

jag blir aldrig kär i nån, sånt där är slöseri med tid

Jeg har ikke vært her så mye i det siste, men det gjør ikke noe. Jeg har vært veldig opptatt med å snu livet mitt opp ned.
finfredag

1. Jeg har fått pannelugg, som viser seg å ha blitt et stort vendepunkt i livet mitt.
2. Jeg har fått jobb som servitør, så nå får jeg penger så jeg kan ha mulighet til å leve som andre mennesker på min alder.
3. Jeg har begynt på treningsstudio (wut?). Trengte jeg skulle gjøre noe med "problemet" mitt før det blir for sent.

ALT DETTE STRIDER MOT MIN TIDLIGERE LIVSSTIL. Og det er bare så rart og merkelig og uvant, og jeg vet ikke helt hva jeg synes om det enda. For problemet er at jeg får ikke mye tid til overs til å sove. Usj, men hurra.

7 kommentarer:

  1. hvilket "problem"?

    SvarSlett
  2. det er sånne ting pannelugg gjør med deg. trening og jobbing og greier. gratulerer!

    SvarSlett
  3. gratulerer med jobb og pannelugg! haha, jeg burde vel sette i gang med å trene selv

    SvarSlett
  4. gratulerer med jobb. og så fint at du har begynt å trene! gode vaner.

    jeg klippet pannelugg i 2010. never looked back! bortsett fra i sånn.. én dag for noen uker siden. men sideskill er ikke for meg altså. ser så streng ut.

    SvarSlett
  5. Jeg har også fått pannelugg. Og jobb/penger. Men har ikke begynt på treningsstudio. Burde vel egentlig gjort det men.

    SvarSlett
  6. Jeg har nettopp sluttet med pannelugg, men JA! det er så sant. Pannelugg gjør noe med deg. (dessuten var din skikkelig fin, og jeg klarer ikke klippe sånn). Kjør på.

    SvarSlett