30.10.2012

don't stop imagining, the day that you do is the day that you die

dette har vært en veldig fin bokhøst hittil. jeg har lest bøker som har stått på leselista mi lenge, dessuten har jeg laget personlig rekord over hvor raskt jeg har lest ut en bok. den var riktignok bare på 100 sider, animal farm av george orwell, men likevel. 1 time.
også har jeg begynt å lese game of thrones fordi jeg elsker tv serien og måtte derfor også lese bøkene

også har jeg endelig lest en av bøkene til nick cave, the death of bunny monro, og han levde opp til forventningene. nick cave hjerte stjerne

også har jeg lest litt sosialrealisme, som herman hesses "steppeulven", skrevet i 1927.
det er også fint.


hvis noen har noen boktips til meg som dere tror jeg kommer til å like, så blir jeg glad!

5 kommentarer:

  1. åh, jeg har litt lyst til å lese herman hesse.

    SvarSlett
  2. Xeroxdager. Veldig veldig merkelig og sær skrivestil, men gud så fin. Ellers boken til Linnea, vet alle sier det og den har blitt litt mainstream, men den er virkelig bra altså.

    SvarSlett
  3. jeg skulle lese boken til nick cave engang, men så ble det ikke noe av. vet egentlig ikke hvorfor. men ja, boktips: muskat. er egentlig det eneste jeg klarer å hoste opp nå. har lest mest faglitteratur og faktabøker i det siste, om diverse teamer og personer.

    SvarSlett
  4. Så herlig innlegg :) Har desverre ikke det.

    SvarSlett
  5. har desverre ingen bøker, leser aldri selv :/

    SvarSlett