02.09.2012

what the fuck-ness

Jeg ser på reprise av Teen Choice Awards akkurat nå, og det er bare en ting jeg ikke forstår: HVORFOR BLIR IKKE GWEN STEFANI ELDRE

Jeg mener
hvilken planet er hun fra??
Dette bildet understreker ikke poenget mitt på noen som helst måte. Men dere skjønner hva jeg mener.

På toppen av dette har jeg nettopp laget brownies, og midt i bakingen oppdaget jeg at jeg kun hadde grovt mel, så det ble "grove" brownies og det var greit, men så hadde jeg heller ikke vanlig sukker, men perlesukker, og jeg bare WHAT'S UP WITH THE UNIVERSE

Kaken smakte dritt, men jeg vil ha den likevel fordi jeg virkelig elsker brownies.
Jeg er bare så forvirret.

5 kommentarer:

  1. Trist at kaka smakte dritt :p elsker brownies jeg å!

    SvarSlett
  2. haha kjipt med kaka! .. elsker brownies :-D

    SvarSlett
  3. ååh, nå fikk jeg lyst på brownies :(

    SvarSlett
  4. haha, uff, synd med bakinga! og gwen, hun må da ha tatt et par sprøyter eller noe? har tenkt det samme selv mange ganger. det er vel ganske vanlig å sprøyte inn litt botox her og der nå til dags! men jeg vil helst tro at hun ikke blir en dag eldre fordi hun er så flink til å bruke solkrem. kanskje. ikke.

    SvarSlett