02.09.2012

ting å gjøre på søndager

  • lese bøker
  • google spennende ting, som elefanter som maler eller aper som kan tegnespråk
  • skrive brev til deg selv
  • tegne kruseduller
  • se på skyer og late som de er dyner som du kan ligge og spionere på mennesker i
  • gjøre kjedelige ting som å vaske huset, bilen eller andre ting du eier
  • belønne deg selv for forige punkt, på hvilken måte du ønsker
  • ligge helt stille i sengen og drømme mens du venter på at neglelakken skal tørke
  • spise hva du vil uten å få dårlig samvittighet, for inni hodet ditt eksisterer ikke søndager, så du har 24 timer med ting som aldri har skjedd
  • legge deg nydusjet i rent sengetøy

7 kommentarer:

  1. wow. herlig. likte de to siste + det med dynene. Og googlinga da. I dag har jeg googlet mye rart skal jeg si deg xP

    SvarSlett
  2. wææ, har spist sykt mye idag!! is og sjokolade osvosv! er bare digg! fin blogg :-D

    SvarSlett
  3. Haha! Smarte ting" Jo takk, du og har fint navn! :-)

    SvarSlett
  4. fiin liste. selv pleier jeg å drikke uendelige mengder te mens jeg venter på at neglelakken skal tørke, og spise masse sjokolade og nøtter. nam, søndager.

    SvarSlett
  5. Eg blir altså veldig glad av apekattar som kan tegnspråk. Og av å lesa nye fine bloggar som eg ikkje visste om. Takk!

    SvarSlett
  6. Dette skal jeg huske på til en kjedelig søndag! :-)

    SvarSlett