26.09.2012

there's two eyes for every one of us

Jeg har vært fraværende de siste dagene. Det er ok, ok? Her er livet mitt.
  • Det er høst og jeg kan bruke ullgensere igjen
  • Jeg har skaffet meg iPhone (hehe) og jeg føler 2012 har åpnet seg for meg. Samfunnet er hovedsakelig for mennesker med iPhone.
  • Ny favorittsang. Portugal. The Man - So American
  • Jeg føler meg bra med meg selv for tiden.
  • Etter å ha hatt denne pc'en i halvannet år fant jeg ut at jeg ikke har antivirus, og nå funker internett bare halvveis. Panikkstemning i huset.
  • Jeg har byttet til vinterdyne. Det er som å ligge i skyer.
  • Beirut.
  • Har fått Spotify Premium og blitt varm i hjertet.
  • Det er høstferie neste uke, og jeg får se igjen min kjære stesøster som nå bor i fuckings Møre og Romsdal.
  • Jeg tror jeg har blitt frisk fra det jeg mistenker kan ha vært bronkitt, men som jeg ikke har turt å dra til legen for å sjekke.
  • Jeg har sett ferdig Game of Thrones, og herreguuuud når kommer sesong 3

9 kommentarer:

  1. lister! game of thrones kommer i mai neste år (tror jeg, er ikke sikker osv). GLEDERMEGMYE. høstgenser og vinterdyner er også bra.

    SvarSlett
  2. Kjempe fin blogg♥ Stå på videre! PS: Kommenter tilbake?

    SvarSlett
  3. Vet du vad, jag hade inte helelr skaffat mig en smartpohone för i år. Men det blev Samsung Galaxy istället. Så ny värld för mig å. Kul blogg:)

    SvarSlett
  4. for et fint innlegg! jeg bare elsker tykke, gode ullgensere <3 untatt når de gir deg elektrisk hår, fysj
    jeg tror forresten at games of thrones kommer i mars neste år! gleder meg alt for mye
    //aww, så utrolig søt du er! <3

    SvarSlett
  5. du er også flink. jeg syns du er veldig flink faktisk. liker sånt.

    SvarSlett
  6. SV: Tusen takk! :-)

    Game of Thrones kommer 31. mars, så er en stund til :(

    SvarSlett
  7. fine bilder!

    sv: ja det er dumt å være hjemme i arbeidsuken , men vis man er syk så er man syk ;)

    SvarSlett
  8. takk for kommentaren jeg fikk av deg, det setter jeg veldig pris på!
    fine bilder

    ha en fin dag videre :)

    SvarSlett
  9. Haha, ja. Samfunnet er KUN for de med Iphone/smartphone :P

    SvarSlett