09.09.2012

mine dager


Du vet når du har skikkelig masse viktige ting du må gjøre, og alle disse tingene ligger på skuldrene dine og minner deg på at de må gjøres hvert minutt, og istedenfor å faktisk sette seg ned og begynne å gjøre noen av disse tingene, legger du deg i fosterstilling for det er så mye at du ikke vet hvor du skal begynne, og du tenker du heller bare skal drite i det og spille sims eller pokemon eller noe du har lyst til istedenfor, men så klarer du ikke det heller fordi du får dårlig samvittighet ovenfor alle disse tingene som må bli gjort, og du bare ender opp med å ligge på sengen og gråte, sulten og forlatt?

Ja, meg.

10 kommentarer:

  1. Jeg kjenner til følelsen! Jeg håper du får gjennomført alt som skal gjøres.

    SvarSlett
  2. Kjenner til det du skriver her... har så altfor mye å gjøre at ingenting blir gjort.. Og nå har jeg faktisk kjøpt meg Sims3 så da blir det vel ikke no MER som blir gjort i alle fall... :s
    sv: hehe, neidu si det.. Jeg rakk vel ikke å tenke mej om før jeg kjøpte støvlene, det var et ganske spontant kjøp, men jeg har hatt lyst på disse lenge og trodde de kostet over 2000kr, noe jeg aldri ville ha kjøpt, men så selvfølgelig skulle de være "så mye" nedsatt at jeg bare gjorde det. Har lovt meg selv nå at jeg ikke skal bruke så mye penger i den nærmeste tid, for lommeboken har nesten brunnet opp. Jeg liker ikke hva jeg har blitt.

    SvarSlett
  3. Æsj, ja, det suger. Har matteprøve på tirsdag, suger i matte og burde pugge som bare det. Men har bare slappet av i hele dag, rett og slett fordi jeg vet at puggingen kommer til å bli så fæl, at jeg bare ikke klarer å begynne :(

    SV: OMG JA JEG VET, DET ER SÅ FINT! Likte også utrolig godt det bildet du har med "Sleep less and dream more", det ga skikkelig mening ;)

    SvarSlett
  4. been there, done that. håper det løsner snart.

    SvarSlett
  5. Åååh spiller begge deler selv, haha. Uff, ja kjenner følelsen.

    SvarSlett
  6. this^ fy faen jeg har det sånn altfor ofte ja HELE TIDEN..deprimerende

    SvarSlett
  7. ja, meg og. er demotivert til de grader.

    SvarSlett
  8. ja, meg også. jeg ligger i fosterstilling på gulvet bare for at det skal gjøre litt ekstra vondt, og for at jeg skal føle meg ekstra dritt. i sengen gir jeg opp og sovner istedet.

    SvarSlett