13.08.2012

way out west, göteborg

Gutta, Way Out West var fantastisk. Kuleste festivalen noen sinne.
Første dagen i Göteborg tilbragte vi på Liseberg, og det var fint og gøy og sånn, og de tre neste dagene dro vi på festival i Slottsskogen omg omg omg det var så fantastisk I might cry.
Det var BARE pene mennesker der. Det var som å delta på en modellfestival, no joke. Helt vilt. Og musikken og sånn da. Det var vel egentlig det beste.
Jeg må på forhånd beklage for kvaliteten på bildene.

Vi fikk noen nye venner (les: ender) utenfor teltet!

Florence!

The Black Keys!

Maaange mennesker. (Dette var under Miike Snow konserten, som jeg hadde gledet meg veldig til fordi jeg elsker Miike Snow, men de skuffet. Og det var trist).

Men det beste av aaaalt:
BON IVER! Sånn bortsett fra at noen skikkelig høye (ikke i cm, men i dosering) praktisk talt LÅ oppå meg under konserten, var det den beste. Fordi jeg elsker Bon Iver. Nå kan jeg dø.

Så ja, det var en veldig fin festival. Det eneste problemet vi hadde var at ingen svensker forsto hva vi sa, noe som kunne være veldig problematisk. Men det er greit, vi forsto ikke hva de sa heller.

Nå er det ingen flere festivaler på meg denne sommeren. Bare en uke til skolestart. Det har vært en fin sommer.

2 kommentarer:

  1. Virkelig en inspirerende blogg du har! Og så er jeg kjempemisunnelig på alle festivalene du har vært på

    SvarSlett
  2. hahahah døde, omg jeg elsker måten d skriver på nå kan jeg dø omg

    SvarSlett