19.08.2012

skole og sånn


Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men nå gleder jeg meg litt til skolestart!!

Kødda, jeg gjør ikke det. Har veldig lyst på to måneder til med ferie. Noe som hjelper litt er at mamá er en uke på Kreta denne uken, som vil si jeg har huset for meg selv. Det gjør skoletilværelsen mye lettere.
Heldigvis skal jeg begynne i 3. klasse, og jeg slipper matte og de fleste fagene jeg ikke liker, og får heller større valgfrihet i fag. Skal for eksempel ha politikk og menneskerettigheter som et fag, så sånn sett blir jo dette året forhåpentligvis litt bedre enn tidligere. Pluss russetiden er dette året her. Also, bare det å vite at det er det aller siste året med skole før jeg skal ut i verden og studere det jeg har lyst til, gjør det også mye lettere.
Kanskje det ikke er så ille å starte på skolen likevel. Neivent. 100 eksamener, særemner og mye større prestasjonspress.

Faen heller, trekker konklusjonen jeg startet med. Vil ikke på skolen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar