28.08.2012

når drømmer er mer spennende enn virkeligheten

Inatt drømte jeg at jeg hadde en sønn, og denne sønnen var 2-3 år. Han gikk i rosa klær og het Raymond. Så måtte jeg ta trikken inn til sentrum for å finne Raymond, siden han hadde gått ut uten sko, og han hadde bare stumper til føtter, så jeg skjønner ikke helt hvordan han klarte å gå. Jeg fant aldri Raymond igjen. Så fikk jeg en ny sønn istedenfor. Det var alt.

Denne drømmen understreker at jeg aldri aldri aldri noensinne skal ha barn. Jeg hadde vært en forferdelig mor. Jeg mener, hvem døper sønnen sin Raymond???


10 kommentarer:

  1. Har hatt utrolig mange rare drømmer jeg også x) Men denne var ny :)

    SvarSlett
  2. Hahaha spesielt:D Søtt navn da, men ja litt sært. Kjempe fine design:D Skikkelig clean med kult

    SvarSlett
  3. Tusen takk for kommentar på bloggen min!:-) Så bra at du er donor fra før!
    Hahaha, for en merkelig drøm! Synes Raymond er ett fint navn jeg :-)

    SvarSlett
  4. takk for kommentaren din, det setter jeg veldig pris på!
    kul blogg du har, den likte jeg godt :)

    SvarSlett
  5. Hahah, spesiell drøm.. Raymond ja, er ikke så gale navn da. ((':

    SvarSlett
  6. JO ALLE SAMMEN, RAYMOND ER ET FORFERDELIG NAVN

    SvarSlett
  7. Hahah, jeg dør :( Du skaffa deg akkurat en fast leser. Seriøst.

    SvarSlett
  8. DU er en fin en.

    SvarSlett
  9. aha, fin drøm daa :-) liker og drømme egentlig.. <3

    SvarSlett
  10. Hørtes ut som en merkelig drøm ,men det behøver ikke å bety at du ikke blir en god mor :P Synes Raymond er et ganske fint navn jeg, haha :D
    xx Siri

    SvarSlett