05.08.2012

igår, idag og imorgen

Hvis du lurer på hvor jeg har vært de siste dagene
så er det hemmelig neida.

Jeeeeg har vært på sommerleir med Unge Venstre i Arendal, noe som var veldig hyggelig. Spesielt delen hvor jeg sov 5 netter i et bittelite 3-mannstelt med to andre mennesker og bagasje som opptok mer areal inni teltet enn oss tre til sammen. Hei fosterstilling!
Dette er det eneste bildet jeg har fra sommerleiren:
yes.

Da jeg kom hjem hadde jeg én dag på å slappe av før det var avgårde på festival igjen, nemlig Kleppanfestivalen (don't worry hvis du ikke har hørt om den, ingen har det). Der har jeg vært helt til idag, hvor jeg har nytt the blues og fine omgivelser.

Nå har jeg igjen én dag på å hvile på før jeg skal ned til Göteborg i noen dager og på Way Out West! yay

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar