28.06.2012

uklipt gress

Idag har jeg gjort voksenting som å gå i banken, kjøpe vin og skrape flaxlodd uten å vinne en krone, fordi jeg kan. Jeg morer meg som voksen.

Også har jeg kjøpt =Vestfold, fordi det synes jeg er fint og gøy og bra å kjøpe. Også har det vært soooolololol idag, så jeg har kost meg i det uklipte gresset vårt.


Jeg setter virkelig pris på uklipt gress. Jeg har aldri forstått hvorfor i all verden det er vanlig for mennesker å klippe plenen, jeg synes nyklipt gress er stygt. Det er så vanlig blant nordmenn å klippe plenen, og ser de noen som velger å ikke gjøre det er det helt sykt. Hvorfor det?? Hvorfor er det sykt å sette pris på det som er vilt og vakkert? (hehe)

3 kommentarer:

  1. gledesspredende. hadde mange uleste innlegg på bloglovin', sparte det beste til slutt. (dette)

    SvarSlett
  2. uklipt gress er finest, du har helt rett.

    SvarSlett