07.06.2012

treig på alt

Nå har jeg sett de 5 første episodene av Game of Thrones, og herregud, jeg elsker det. Hvorfor jeg ikke har begynt å se på det før er et evig mysterium, kanskje fordi jeg suger.


Også har jeg fått meg instagram, i juni 2012. Faen og jeg henger etter. Egentlig så forstår jeg ikke heeelt greia med instagram. Det blir som dailybooth på mobilen med en ekstra dæsj hipster, ikke sant? Ja. Det er akkurat det det er.

Uansett, hvis du vil følge meg på instagram, kul som jeg er, er brukernavnet mitt rumperove. Ikke spør hvorfor, for jeg vet ikke.

7 kommentarer:

  1. Jeg også henger etter:) hadde det, men så ble det kjedelig i lengden . Ervel sånn med alt:)

    SvarSlett
  2. Skulle gjerne følt deg, men har ikke iphone :( har lyst på da!

    SvarSlett
    Svar
    1. du trenger ikke iphone, går med android også

      Slett
    2. i tillegg er det litt ubehagelig at du gjerne skulle "følt" meg, for å være ærlig...

      Slett