05.06.2012

svakt øyeblikk

Nå sitter jeg og ser på Mtv Movie Awards i reprise, og herregud. Hvorfor elsker jeg så mange mennesker jeg aldri har møtt.
Som Jennifer Aniston. Johnny Depp. Emma Stone. Emma Watson. Og minst 20 til som ikke var der.
Jeg har bare alt for mange jeg vil klemme.
spille ludo med.
sladre litt kanskje.
dra på café, ta en kaffe.
eller en tequila.
åpent snakking.
dype samtaler.
ligge med.
Jeg vil liksom bare være vennen dems.
Hvorfor kan jeg ikke være vennen dems.


Dette var et svakt øyeblikk fra meg til dere. Skal prøve å kutte ned på dem.

6 kommentarer:

  1. Fin blogg du også har :D

    SvarSlett
  2. Johnny depp er jo kung da!! Farlig sexy:) hehe

    SvarSlett
  3. Er mange som kjenner seg igjen der ;)

    SvarSlett
  4. Ikkje stopp med desse augeblikka!

    SvarSlett