17.06.2012

happy up here

Nå er det langt uti juni allerede, og jeg har enda ikke fått den sommerfølelsen jeg har lengtet så lenge etter. Er det så mye å be om, verden, at vi kan få litt deilig sommervær, slik at jeg kan sitte på et svaberg hvor som helst i verden på kveldene med mine beste venner, hvor vi kan drikke vin, være unge, le og være lykkelige, mens vi tenker at "nå, nå har vi det bra, nå lever vi, og måtte dette øyeblikket vare for evig"? Kan det bli varmt nok til at vi kan sitte der på svaberget og huske på hvorfor vi i det hele tatt lever, og hvorfor vi hadde lengtet så lenge etter sommeren, og hvor takknemlige og glade vi er for at vi sitter akkurat der, akkurat da, og bare har det bra? Er det for mye å be om?










4 kommentarer:

  1. Ja ikke sant? Digger alt sammen! :-)

    Ha en fin kveld videre..

    SvarSlett
  2. Så koselig! Har ikke helt fått sommerfølelse jg heller :)

    Haha bra du liker det! Tusen takk! jeg kan ta det med når jeg svarer på spørsmålsrunden! :)

    SvarSlett
  3. Jeg skjønner deg så utrolig godt

    SvarSlett
  4. Sjønner deg godt altså. Har heller ikke så særlig med sommerferie. Her i trondneim er det bare regn og dårlig vær og jobbing ikke minst.. :( Man får bare håpe at alt det gråe er snart borte.

    SvarSlett