20.05.2012

the wind and the waves

/listening to: 1234 - Feist [x]

Én ting jeg alltid har hatt lyst til å gjøre er å lære å surfe. Det er virkelig den eneste sporten i hele verden som appellerer til meg. Jeg liker verken snowboard eller skating / longboarding, men surfing virker så utrolig fantastisk.



Det verste er at vi faktisk har 3 surfebrett på hytta, men det eneste de duger til er å henge etter båten som vannski (ikke at det ikke er morsomt). Det er jo ikke akkurat så mange bølger i den lille bukta vår på Hvaler.

Godt jeg forhåpentligvis skal bo resten av mitt liv i et varmt, surfevennlig land.

15 kommentarer:

  1. Likte bloggen din veldig godt :D

    SvarSlett
  2. SV// ååh tenk på det da. tViLliNgSjElEr<33<3<
    ps: surfing er virkelig fantastisk, jeg var på surfecamp i Marokko en gang. driitgøy!

    SvarSlett
  3. ohh! tenk så kult da! <3

    SvarSlett
  4. har sykt lyst til å surfe jeg og !

    SvarSlett
  5. Jeg også vil lære å surfe! Digger bildene:-)

    SvarSlett
  6. // ? :p
    det er sikkert moro det!

    SvarSlett
  7. har også utrolig lyst til å surfe!!

    SvarSlett
  8. Surfing ser veldig moro ut! Sett bort i fra at jeg er livredd alt levende i saltvann :-) Hehe.

    SvarSlett
  9. incredibles ideas and this blog is full of style!

    SvarSlett
  10. Vil også lære å surfe, hehe :D
    -hs99.blogg.no

    SvarSlett
  11. Gorgeous pictures. I really wish I could surf. :)

    If you have a second I would love for you to stop by my blog and check out my latest guest post for LaurenConrad.com!
    www.fashboulevard.blogspot.com

    SvarSlett