17.05.2012

mai

/ listening to: A New England - Billy Bragg (x)

Jeg beklager så mye for at jeg har vært fraværende den siste tiden. Jeg har heller ingen unnskyldning. Uansett, selvom jeg ikke har blogget i det siste, betyr ikke det at jeg ikke har vært på internett. Don't worry, livet mitt har ikke vært mer spennende enn det pleier. Her er likevel litt updates siden sist gang:

- Jeg har hatt Ringenes Herre marathon. Jeg sovnet under film én, så jeg kan med andre ord si det ikke gikk så bra. Resten av kvelden / natten / morgenen DØGNET var veldig koselig though.

- Opptrekk i skriftlig eksamen, og jeg kom heldigvis ikke opp. Noe som betyr at jeg mest sannsynlig kommer opp i muntlig, men så lenge det ikke er matte, er jeg strålende fornøyd.

- Jeg har bestilt festivalpass til Way Out West, woohoo! Nå er sommeren min fullkommen, og jeg ser fram til å bli hippie igjen. På den andre side er det litt trist at jeg blakket meg på grunn av den, selv om det helt klart vil være verdt det.

- Det har vært (det er forsåvidt fortsatt) 17. mai, og i år bestemte jeg meg for å trosse tradisjonen med å se på tog, og ble hjemme og så på Dexter istedenfor. Dexter er så mye kulere enn tog. Selvom det var veldig deilig å bare være hjemme på dagen, må jeg innrømme det var litt stusselig at jeg ikke fikk spist en eneste is dette året. Det er virkelig det eneste jeg feirer 17. mai for.


5 uker og 1 dag til sommerferien, hilsen frøken teller-ned-til-alt-inkludert-bursdager-ferier-diverse-eventer-og-dagen-jorden-går-under-som-forøvrig-ikke-kommer-til-å-skje-i-desember.

6 kommentarer:

  1. Spiste faktisk ikke is idag, jeg heller... :(
    Gratulerer til deg og! :)

    SvarSlett
  2. Spiste 7 iser :D

    Er det bare 5 uker og 1 dag igjen? :O YAAY!

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg har en utfordring til deg og den fine bloggen din. Beklager om du tar det som spam, men jeg skal ikke be deg om å besøke bloggen min eller noe sånt i det hele tatt. Jeg ønsker bare å få flere bloggere til å engasjere seg i en viktig sak. Kroppsfiksjon tar nemlig over samfunnet vårt og spessiellt bloggere er med å skape negativt kroppssyn hos unge jenter. Vi bør alle bare være glad i den vi er uansett store, små, sorte, hvite, gule og blå. Derfor UTFORDRER jeg deg til å skrive et blogginnlegg hvor du nevne fem ting du liker med den du er (kropp, talenter, personlighet osv). Dette kan gjøre at dine lesere og andre blir mer sikre på seg selv, ikke minst er det bra for alle å kunne gi varme ord om seg selv. Håper du tar ufordringen! Ha en kjeeempegod helg! :D

    SvarSlett
  4. spiste kun en is, det var piss vær, så det er nok grunnen :)

    SvarSlett