30.05.2012

kjære beliebere

Angående det Justin Bieber-hysteriet som foregår i Oslo for øyeblikket, vil jeg bare si at jeg føler en enorm medlidenhet for gutten. Tenk hvor høyt han har lyst til å si at han hater dere alle sammen, men han har jo en karriere å vedlikeholde.

Altså, jeg har virkelig ingeting imot Justin Bieber. Jeg liker ikke musikken hans fordi den er slitsom og teit og skikkelig dårlig, men det er jo en grunn til at han har blitt så stor som han har blitt, han må jo være flink til det han driver med. Det er bare dere fuckings beliebere som er problemet mitt. Dere er overalt, til enhver tid. Han er alt dere snakker om. Det funker bare ikke for meg å omgås slike personer som dere.

Og det er derfor jeg synes så forferdelig synd på Bieber. Tenk å ikke kunne fortelle noen at han hater dere. Tenk å ikke kunne si "kom dere vekk fra meg, jævla creeps!". Det er det jeg virkelig verdsetter mest her i livet; retten til å si at jeg hater alle. Tenk å ikke ha den retten. Jeg gråter nesten av medlidenhet.


Så, beliebere: Oppfør dere så motbydelig dere vil, bare vit det at alle hater dere.

20 kommentarer:

  1. hahah nå lo jeg godt! så enig med deg x)

    SvarSlett
  2. jeg er helt enig med deg jeg!!!!! de er bare så slem.... hvis de ikke like han så burde de ikke bryr seg om han da...ikke sant.... trenge liksom ikke å øddlegge for han og kommer med dårlige løyner liksom... like heller ikke musikken hans.... kanskje to av dem..men...... har ikke noe i mot han i det hele tatt.....

    SvarSlett
    Svar
    1. fra: ltnong.blogg.no :))

      Slett
    2. Du misforsto totalt alt jeg skrev.

      Slett
  3. Enig med deg ser. Bra skrevet. :-)

    SvarSlett
  4. LOL!! det der var sinnsykt teit skrevet av deg!! hvordan kan du vite at Justin Bieber hater alle fansa/ belibersene???!?!?! og hvordan kan du snakke for alle når du bare er EN person?!?!?!?!?! det der var bare FETTE PATETISK skrevet av deg!!!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har ett ord til deg: selvinnsikt.

      Slett
    2. hva faen vet du om selvinnsikt når du tydeligvis ikke har det selv?!?!?!?

      Slett
    3. Det virker ikke som du vet hva det betyr

      Slett
  5. Jeg er så enig!

    SvarSlett
  6. Jeg er helt enig med deg, og synes det er morsomt å se hvor hardt beliebers klikker i vinkel når noen har et problem med hvor stor elsk de har for "guden" sin. :D

    SvarSlett
  7. haha, enig med deg der! tusen takk for fin kommentar! :D

    SvarSlett
  8. love it!!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    SvarSlett
  9. Lo veldig godt, selv om jeg ikke har noe i mot beliebere og Justin:)

    SvarSlett
  10. Elsker dette innlegget! Er utrolig lei av alt maset om JB, er jo innlegg om ham på nesten alle blogger nå for tiden.. Tror nok han liker fansen sin, men tror også han skulle ønske han kunne skjelle dem ut, skyve dem unna og glemme dem deler av tiden. Også er det en ting jeg virkelig ikke skjønner, tror virkelig ALLE 13-14-åringer at han vil gifte seg med akkurat dem? :P

    SvarSlett
  11. hvafaen... få deg et liv, du trenger ikke å si at du hater beliebers. De kan jo være DE personene liksom! Så du hadde hatet bestevennen din om hun hadde blitt belieber, eller ? hvis du hadde gjort det hadde jeg ledd godt, GODT.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha. Ingen av mine venner ville noen gang blitt beliebere, så joke's on you.

      Slett