01.04.2012

'ülili e leahi

Etter jeg så filmen The Descendants på kino, har jeg fått en enorm kjærlighet for Hawaii og den tradisjonelle kulturen der. Om du har sett filmen selv, skjønner du kanskje hva jeg mener med den stemningen, den er jo helt fantastisk. Så de siste dagene har jeg brukt på å se på både den filmen og masse Lilo og Stitch og høre på tradisjonell hawaiiansk musikk, og jeg sikler og gråter samtidig. Å, jeg vil være innfødt hawaiianer. Kan jeg bli det, verden?

Bare se på dette!


Er jeg sær? Det er fantastisk, ikke sant?

5 kommentarer:

  1. Det er faktisk veldig vakkert da: )!

    SvarSlett
  2. haha, du er ikke sær i det hele tatt! veldig enig med deg faktisk ;)

    SvarSlett
  3. Jeg blir med til Hawaii på sekundet! :)

    Friendly Fires - Hawaiian Air, forresten. <3

    SvarSlett