08.04.2012

så mye å gjøre, så lite tid

... og penger, forsåvidt. Før jeg dør skal jeg fly med en luftballong, se en havfrue, reise i tid, lære tegnespråk, ta dreads, lære å spille banjo, gitar og ukulele, bade i alle verdenshavene, lære flytende spansk, farge håret mitt knall rødt, lære flytende arabisk, hoppe i fallskjerm, eie en vingård, sitte i en ubåt, se nordlyset, lære å surfe (gjerne på Hawaii, men Marokko går også fint), campe på en musikkfestival, få en tatovering, kjøpe og male en hippie-folkevogn eller boble, være minst en måned på havet, jobbe som frivillig i Afrika, Sør Amerika og/eller Asia, adoptere et barn, dra på shakra i India, kjøpe en tryllestav som faktisk fungerer og bo i New York  i et år. Wow, listen var lengre enn jeg trodde.

Også vil jeg gjøre som disse. ^ Denne listen har jeg skrevet for lenge siden, og det er mye som sto på den som jeg allerede har fullført. Som f.eks. å nakenbade, bade naken i snøen, lese en fremmedspråklig bok, protestere mot noe, gå på en musikkfestival, +++ (egentlig var det alt, jeg skriver bare +++ så det skal se ut som jeg har et spennende liv. Men jeg vedder på at det er mye jeg har gjort som kunne stått på bucket lista, men som jeg bare ikke har tenkt på).

2 kommentarer:

  1. Mye som høres spennende ut! Selv har jeg veldig lyst til å hoppe i fallskjerm, klappe en ekte tiger og besøke alle verdensdelene pluss sikkert tusen ting til som jeg ikke kommer på i farten :-)

    SvarSlett
  2. det der hørtes fint ut. jeg og vil

    SvarSlett