10.03.2012

talentløse allmennsjel

Når jeg ser på forestilling med Musikk-, dans- og dramalinjer, blir jeg lei meg fordi jeg ikke har noe talent selv. Så nå sitter jeg og Ingeborg og synger til Disneymusikk istedenfor, og da er liksom alt greit igjen. You've got a friend in me!


Rafiki er min desiderte favoritt Disney karakter. Ever. Og det vil være fakta helt til jeg kommer på en annen jeg elsker veldig høyt og bare "...og den da". (...) Det skjedde nå. Pocahontas. Og hun trumfer Rafiki litt, men det er bare på håret.

Cheerio og hakuna matata og sånn.

6 kommentarer:

  1. haha, søtt! ha en fin kveld videre :)

    SvarSlett
  2. Ikke si du ikke har talent. Det kan bare være litt vanskelig å vise. Tro meg, filmskole kan være en bitch. Liker innlegget ditt. Jeg liker den lille pippipen. Husker ikke hva han heter jeg..

    SvarSlett
  3. Om du går virkelig inn for det, så har du talent! Alle har talent, innerst inne.. du må bare...grave det frem.

    SvarSlett
    Svar
    1. hahahahhahahha. fy faen, spyr.

      Slett