08.03.2012

"i am woman, hear me roar". all brøling skal foregå på kjøkkenet.

Jeg har fått noen spørsmål om hvorfor jeg hater kvinnedagen så mye. Alle sammen, jeg hater ikke kvinnedagen! Jeg synes det er flott at vi feirer alle våre formødre som kjempet for likestilling og likelønn da de faktisk var undertrykt, og jeg er veldig for likestilling selv. Noe jeg derimot ikke kan fordra med kvinnedagen, er at da blir alle de krampete hobbyfeministene enda mer krampete, og det er ikke til å holde ut. Fuck dere alle sammen, kvinner i Norge i 2012 er ikke undertrykt! At kvinner skal ha enda flere rettigheter enn menn er ikke likestilling i det hele tatt. Det er forskjellsbehandling.


Slik, da har jeg gjort det klart.

3 kommentarer:

  1. Flott! Er veldig enig med deg jeg :)

    SvarSlett
  2. Bra du sier meningen din!:)
    kjempefint bilde :)

    SvarSlett