07.03.2012

KONY2012


(ta fullscreen)

Ok alle sammen. Denne bloggen er vanligvis så lite seriøs som det er mulig å bli, men for én gangs skyld tenkte jeg at jeg skulle skrive et ordentlig seriøst innlegg. Det er fordi dette budskapet er et budskap som trenger å spres raskt, og til hele verden. Videoen varer i 30 minutter, og dere bør alle se på den, hvis ikke er du et dårlig menneske. Lover.
Du vite hvem Joseph Kony er. På den måten kan du hjelpe å gjøre verden til et bedre sted. Ta deg 30 minutter, verden vil tjene på det.

3 kommentarer:

  1. Kjempe bra at du legger ut filmen! Jeg hadde ikke hørt om Kony 2012, men så sendte en venninne meg filmen, jeg så den. Og plutselig bare eksploderte det med Kony overalt, på Facebook, Youtube, blogg og Twitter!

    SvarSlett
  2. hærlig å se at du sprer budskapet!

    sv: tusen takk for kommentaren på bloggen min :)

    SvarSlett