05.03.2012

ce titre est parrainé par google translate.

Idag har jeg vært sammen med to franske jenter som bor hos en venninne av meg denne uken. Ingen av dem snakker norsk, og de har aldri vært i Norge før. Jeg snakker heller ikke fransk, og det er DET som skaper kleine øyeblikk, mine venner.

Men det gikk overraskende fint. Jeg bare pøste på med de få uttrykkene jeg kan: Bonjour, oui, c'est quoi ça? C'est un clé, voulez vous cocher avec moi? Heldigvis sa jeg ikke det siste, da jeg frykter det ville sendt ut feil signaler. Heldigvis snakket de overraskende godt engelsk.



Why are you wearing a red lipstick Elise? Meetin' a couple o' French girls, if you know what I'm saying. ;););) Hurrdurr durr.

3 kommentarer:

  1. Hahah, vet hva du snakker om! En gang hadde jeg en tysk utvekslingsstudent hos meg i 1-2 uker, og hun pratet heller ikke Norsk - merkelig nok. Men heldigvis var hun overraskende god i engelsk, så det gikk fint til slutt! :D

    Hahahha, liker at du gleder deg nesten like mye som oss! :D Så koooos at du gleder deg til å lese, for vi gleder oss nemlig veldig til å oppdater ser du! Kos deg masse hjemme i Norge :D Nå blir det snart vår og fint, så det blir vel ikke for ille det heller!

    SvarSlett
  2. At least, It looks good on you though! haha

    SvarSlett