13.02.2012

stress ass. ikke greit.

Hey Joe - The Jimi Hendrix Experience


Er du en fremtidig arbeidsgiver, ikke les følgende avsnitt. Takk.
Stress er det verste i verden. Nå har jeg helt panikk, fordi jeg har en stor historieprøve på onsdag og en utrolig krevende og slitsom reiselivspresentasjon på torsdag, og her sitter jeg og ligger dårlig an til begge deler. Jeg eier virkelig ikke viljestyrke til å bare sette i gang, selvom jeg sitter klart med alt nødvendig materiale rundt meg. Jeg vil bare sove. Jeg er sikker på at de fleste av dere kjenner dere igjen i situasjonen.

Er du en fremtidig arbeidsgiver, føl deg fri til å lese følgende avsnitt.
Egentlig så er jeg veldig flink på skolen.Men vi har alle vært der, ikke sant? Man har én forferdelig uke (eller måned i mitt tilfelle). Og neste uke / måned er det helt død for lekser. Det er liksom umulig for visse lærere å jevnt fordele leksene utover NEI FOR NOE TULL.


Poserer som en gud. Men nå skal jeg sårt lete etter viljestyrken min, jeg tror jeg la den der kakaoen er. Brb.

2 kommentarer: