15.02.2012

relevante ting som det er vanlig å blogge om

Sleeping Sickness - City and colour

Idag, mens jeg egentlig skulle gjøre lekser, har jeg ommøblert hele rommet mitt og tattovert armen min med kulepenn. Heh.


Kanskje jeg skal bli tattovør. Kanskje det er det som er hensikten min i verden. Eh, eller ikke. Med mindre man tjener bra på det, da. Noen som vet???

Det er sykt deilig å ommøblere egentlig. Det er så rart hvordan en så liten og ubetydelig forandring kan gi en så mye motivasjon. Jeg tror det er akkurat det som er problemet mitt; rutiner. Rutiner er min erkefiende, vi passer rett og slett ikke bra sammen. Jeg er litt mer sånn "nei, se, noe nytt, så motiverende". Men jeg gidder faen ikke å ommøblere hver dag heller. Åh.

5 kommentarer:

  1. ommøblering er fint! holy shit, du er god til å tegne :D regner vel egentlig med at en tattovør har gjennomsnittslønn ;p

    SvarSlett
  2. Kjempe int tegnet :)

    SvarSlett
  3. Du er flink til å tegne! :-)

    SvarSlett
  4. FIn "tattovering" :)
    Tror du kunne blitt en flink tattovør:)

    SvarSlett
  5. Kjempe fin "tattovering", trodde faktisk at du hadde tatt tattovering, hehe!!

    SvarSlett