08.02.2012

dette har vært en vanskelig periode for meg

Michael Kiwanuka - Home Again

Internettmangel uke 4. Informasjon: Ingen. Tilstand: depressiv, nær tilintetgjørelse.
Jeg går nå inn i min 4. uke uten internett, og jeg sliter veldig. Jeg får ikke gjort lekser i mitt eget hjem, og må derfor være unødvendig lenge på skolen, men så har det seg slik at skolen stenger nesten rett etter fjerde økt, og alt suger. Så jeg får ikke levert det jeg skal til fristen, og alt suger. Alt suger. Telenor skulle egentlig komme og sette opp nettet hos meg 2. februar, men de bare "neeeia, vi venter bare til du stryker i minst 3 fag før vi kommer". Derfor utsatte de det til igår, men de bare "neeeia, vi gadd ikke komme vi". Også bare "okeeei da, vi kommer imorgen", og jeg bare "særlig, hold kjeft assholes" og de bare... kom. Tydeligvis mens jeg var på skolen, for nå har jeg internett gitt. Har du sett.

Fuck telenor uansett.


12 kommentarer:

  1. Wow, og du lever enda? Noe så sinnsykt irriterende! Kult bilde da!

    SvarSlett
  2. Nettet har vært helt elendig hos oss også. Bare på grunn av Telenor--- fuck them!

    SvarSlett
  3. Egentlig litt for dårlig at skole, undervisning og lekser MÅ være avhengig av internett .. Det finnes jo mange der ute som ikke har nett i det hele tatt!

    Men kjenner meg igjen i det du sier om at "livet suger" uten internett ;p er nok litt for avhengig!

    SvarSlett
  4. Høres ikke noe gøy ut nei!

    SvarSlett
  5. telenor er ikke min beste venn heller.. :)

    SvarSlett
  6. herregud!!! omg, verdens undergang!!!! stakkars deg!!! omg!! :(

    SvarSlett
  7. Fire uker uten nett?! Å herre.. Jeg hadde dødd.

    SvarSlett
  8. Himmel. Jaja, ta det positivt - nå har du fått opplevd åssen det var å leve FØR internettet. Eller kanskje ikke. Før var det aldri noe du trengte internettet til.

    SvarSlett