02.02.2012

annyboddy can love ur lookz, but its ur personallity dat makes some one stay with u ;*

Dirty Windshield - Ane Brun

Til alle dere bloggere som skriver om at "skjønnheten kommer innenfra" og "bare vær deg selv" og all den driten der: Slutt med det. Vi har alle lest det før. Dessuten lyver dere for dere selv. Dere er stygge alle sammen, både på utsiden og innsiden.

Føler du deg truffet? Bra.


^ Hun her har bursdag idag, hun blir myndig. Tenkte jeg skulle gratulere henne med dagen på alle mulige steder. Gratulerer!!!! Maria, I now speak directly to you: Dette er en ære. Ja, for deg altså. Du er publisert. Og du er 18, noe som er hakket kulere.

14 kommentarer:

  1. Men skjønnheten kommer jo innenfra! ;) Hahah!

    Gratulerer til Maria! :D

    SvarSlett
  2. ikke kom å kall andre støgge, du gir dem jævlig bra selvtillit du! Kanskje du føler deg støgg, ikke la det gå ut over andre a!

    SvarSlett
  3. Lest igjennom kommentarer du har sendt til andre.Hvorfor sender du sant??

    SvarSlett
  4. Du kaller meg stygg.. ehh?

    SvarSlett
  5. hvis noen er stygg her så er det nok deg, min venn :) Har du lite å gjøre ellerr??? rakke ned på andre .. herregud.. tragisk

    SvarSlett
  6. Hærregud æsså. Du er frekk da. Alle vet at det er sant at skjønnhet kommer fra de indre rumpekanaler <3

    SvarSlett
  7. Hva feiler det deg? Fyfaen. Tragiske greier.
    Tenk over hva du sier og skriver...

    SvarSlett
    Svar
    1. HAHAHAHAHHHHH, seriøst jeg får ikke puste

      Slett
  8. Anonym: Skaff deg en identitet før du uttaler deg om noe.

    SvarSlett
    Svar
    1. Faktisk så har jeg tillatt anonyme kommentarer på denne bloggen, for jeg synes anonymitet er helt greit. Det er opp til hver person om de vil være anonyme eller ikke, og når de er anonyme er de i det minste ærlige. Dét syns jeg er gøy.

      Og hvis du skal begynne å krangle med de små barna som tar seg nær av dette innlegget, så blir jeg oppgitt.

      Slett