09.01.2012

maybe there's a way into the sanctuary.

: umotivert
♫: Detlef Schrempf
vær: ❅ 

Jeg er ikke motivert til noen ting om dagen. For dere som har fulgt med på bloggen min en stund, er ikke det akkurat noe nytt, men det blir bare verre og verre. Nå har jeg sitter her en time og "gjort lekser", selvom jeg egentlig bare har vært på twitter. Og sånn funker det for meg om dagen. Jeg er trøtt hele tiden, jeg er trist hele tiden, og jeg blir sliten av å reise meg opp fra en stol. Jeg har begynt å sovne i timene, og jeg har igrunn ikke lyst til å gjøre noe annet om dagen enn å ligge hjemme under dyna.

Det e'kke no' gøy, ass. Å være umotivert. Dessuten har det begynt å snø igjen. Den forsvinner sikkert ikke før i juni.


1 kommentar:

  1. Åh kjenner igjen den følelsen, håper dagene blir litt lettere for deg snart, det er så vanskelig å ikke finne tiltak i seg selv.
    Åh, fineste sangen da <3 : Detlef Schrempf <3

    Tusen takk for kommentaren :) jeg skal prøve, eller prøvde i går, men hehe fargen ble knæsj rosa, så jeg må finne en måte å dempe fargen på før jeg prøver i alt håret :P

    SvarSlett