21.01.2012

jada, jeg lever litt

Jada, jada. Jeg har ikke blogget på omtrent 6 dager, jeg vet. Men jeg har ikke internett, ok?? Hjemme er internettet borte, så jeg får ikke vært på dataen i det hele tatt, med mindre jeg spiller sims. Som er omtrent hele tiden.

Dette er vanskeligere for meg enn det er for dere, jeg lover. Jeg får både ufrivillige spasmer i venstre øyelokk OG tikks samtidig av dette her. Jeg skjelver i hendene. Dere som røyker der ute, dere vet den følelsen når dere er syyyykt sugne på røyk, men ikke har røyk der og da? Og heller ikke kan skaffe røyk der og da? Den følelsen har jeg angående internett. Jeg må alltid være på internett uansett hvor jeg er, det er min kilde til liv. Nå vil jeg bare legge meg ned og dø. Siden dagen jeg var på internett (piczo faktisk) for første gang i mitt liv, har jeg aldri kunnet gå uten, og nå er jeg fucked. Det er et stort hull i hjertet mitt. Uten internett ender livet mitt opp som bæsj, virkelig. Da ender det opp med at jeg kommer til diverse fester og andre moroheter unfassionably early, som jeg liker å si. Fordi jeg ikke bruker tid på internett først. OG DET ER IKKE BRA OK.

(For dere spesielt interesserte: dere lurer kanskje på hvorfor jeg blogger akkurat nå, selvom jeg ikke har internett. Jo, jeg er hos en venninne og spiser meg tjukk på Grandiosa, popkorn, julebrus og Revelations. Internettet her er kjempetregt, men hei; tregt nett er bedre enn inget nett, ikke sant?)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar