06.01.2012

eneste person i verden atm

: deppa
♫: O Children (Nick Cave hjerte hjerte)
vær: 

Det er fredagskveld, og her ligger jeg som en hvilken som helst død fugl og spiller super mario flash online. Det er deilig med helg og sånn. Men. Jeg spiller super mario. Hvorfor?

Jeg kunne såklart gjort noe produktivt, som å spille sims istedenfor. Men den stasjonære pc'en står inne på rommet til mamma som er veldig mørkt og kaldt, og jeg er livredd for det rommet når jeg er alene hjemme om natten, for jeg er sikker på hun jenta fra The Ring bor der. Så å spille sims blir da for meg utelukket. I det minste er jeg på det trygge, "varme" (16 grader, 5 grader varmere enn resten av huset) rommet mitt. Og her kommer jeg til å bli helt til sola står opp, kommer ikke engang til å gå ut for å tisse.

Leste nettopp hva jeg faktisk skriver for noe en gang til, og det slo meg at jeg leste teksten til en sinnssvak, mørkeredd person med null respekt for seg selv. Jeg må virkelig skjerpe meg. Og avslutte super mario flash. Og kanskje bli litt mindre redd for mørket. Og kanskje begynne å trene litt, vil jo være fit for sommeren. Pfft, nei. Blir liggende her jeg.



Noen, redd meg fra det huset her, please. Får snart angst og depresjoner på én gang. Også fryser jeg.

1 kommentar: