02.01.2012

2012, year of cockblock

: dødelig likegyldig
♫: Creature Fear
vær: 

Jaja, dere! 2012! Nytt år, nye muligheter, er det ikke det dem sier? Tviler på at mulighetene mine vil bli større bare fordi det bakerste tallet i vår kulturs tidssystem har endret seg. Menmen.

Denne nyttårsaftenen var relativt fin, selvom jeg endte opp med å være cockblock (uten cock) for alle. Sånn som det pleier å være, antar jeg. Så jeg tok litt bilder av meg selv og cockblocka en hel del, og det gikk jo fint nok.



Jeg tror 2012 blir et år for cockblocking fra min side. Be afraid, be very afraid.


4 kommentarer:

  1. Smart, og egentlig noe jeg også burde gjort når jeg tenker meg om.. i og med at spansken min hadde gjort en hver spansktalende person flau over hvor dårlig jeg snakker spansk. Jeg har mest lyst til Storbritannia og Australia og USA vil jeg bare om jeg får scholarship i volleyball for det betyr at jeg får hele utdanningen min gratis :)

    SvarSlett
  2. Thanks for dropping by my blog. ♥

    Hope you are having an awesome start to the new year! ;)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    SvarSlett