21.12.2011

shut up please, i'm very busy

☯: litt trist
♫: Like The Wheel
vær: vet ikke annet enn at det er mørkt

Dere som leser bloggen min har kanskje sett at den er veldig sterkt preget av negative ting om meg selv, hvor mye jeg hater livet, osv osv. Men så tenkte jeg at det ble veldig mye negativt på én gang, så dette innlegget dedikerer jeg til en positiv ting om meg selv, nemlig:

Jeg respekterer ALLES meninger, uansett hva de mener. Med mindre de er komplette idioter.

Ikke bry deg om overskriften. Fred ut. 

10 kommentarer:

  1. haha :D
    sv: tusen takk! koselig :)

    SvarSlett
  2. Du har veldig fint design på bloggen :) Men på den førrige bloggen din ville jeg ikke komentere fordi jeg hater og bli kallt hore......... DERFOR ;) Men hyggelig med komentar fra deg ;)

    SvarSlett
  3. sv; må jo skjønne at jeg ikke klipte av meg øyenene.. lol. Jeg så bare ikke ut på øynene akk der!

    SvarSlett
  4. Thank you for your lovely comment on my blog, wish I could read your blog - but the only language I know is English :)

    SvarSlett
  5. you have the most gorgeous eyes!

    SvarSlett
  6. You are so pretty!

    <3Chelsea Elizabeth

    SvarSlett
  7. thank you! i love your pictures.
    i think maybe you understand german, when you concentrate yourself ;) i understand some parts of your text, because a lot of words in dutch are very similar to german.

    SvarSlett