22.12.2011

lesberi lesbera

☯: avslappet
♫: The Christmas Song
vær: 

Hallo, hvorfor i helvete tror alle jeg er lesbisk? Helt siden 9. klasse har folk spurt meg om jeg er det, helt uten videre.

Men igjen, det er ikke den verste "fornærmelsen" man kan få. Egentlig vet jeg ikke om jeg skal ta det som et kompliment eller en fornærmelse. Tror jeg tar det som et kompliment, selvom den som sier det kanskje ikke mener det samme. Hvis dét er det eneste "negative" vedkommende sier til meg er jeg sjeleglad, jeg. Tenk om jeg hadde vært tjukk liksom. Mye bedre med "Elise, er du lesbisk?" enn "Elise, hvorfor spiser du så mye?"

Ja, definitivt bedre. Takk, dere, for at den eneste "fornærmelsen" jeg har fått i det siste er spørsmål om jeg er homofil. Jeg må være en jævli kul person. Alle elsker meg.

4 kommentarer:

  1. jævvlig fint bilde;))

    SvarSlett
  2. Har egentlig aldri tenkt på det før om du er lesbe eller ikke. Du er ikke veldig lesbeaktig. Om du klippet deg guttekort ville jeg muligens endret mening though.

    SvarSlett