19.12.2011

hvis jeg blir gjenfødt blir jeg seriøst forbanna

☯: deprimert
♫: River
vær: vettafaen


Det er på dager som denne jeg helst vil låse meg inne på rommet mitt og høre på Joni Mitchell til jeg dør. Jeg er bare litt deprimert om dagen ok. Jeg begynner å merke flere og flere indre forstyrrelser i hjernen min, og jeg tviler på at det er lenge til jeg ender opp som en ensom kattedame uten katter, som sitter hjemme og har mistet alle vennene sine fordi hun var deprimert og trist og derfor en forferdelig person å være sammen med.


Akkurat nå, så bare... hater jeg livet. Ja, jeg hater livet. Jeg hater livet og jeg hater verden og jeg skjønner ikke hvorfor jeg engang lever her. Som noen en gang sa: "Hvis jeg blir gjenfødt blir jeg seriøst forbanna".


Jeg bare... er så kronisk lei meg. Jeg vet ikke alltid hvorfor, men noen ganger vet jeg hvorfor. Og det er irriterende. Jeg hadde ikke nødvendigvis trengt å være lei meg for det jeg er lei meg for, men det er jeg. Istedenfor å gjøre noe med problemet, sipper jeg. Og slik har jeg alltid vært, og nå sipper jeg for det også. Jeg føler jeg ikke klarer noen ting av det jeg prøver på. Også er det så  jævli mørkt ute.


Hjelp meg, noen. Uten at jeg trenger å gå ut av huset. Takk.


1 kommentar:

  1. deperisjon har jeg vært borti selv.. sommeren i år var noe helt spesielt, jeg hadde ikke selvtillit lenger og ville bare stenge meg inne.. mine bestevenner tok etter hvert et tak i det og fikk meg til å innse at å la ting gå, forsvinne og vise at du selv er så mye bedre, er tingen for å kunne komme seg bedre.. Nå har jeg den perfekte kjæresten og kunne ikke ha hatt et bedre liv!

    SvarSlett