21.12.2011

hva som feiler meg

☯: fornøyd
♫: Delicate
vær: 

Jeg tenkte jeg skulle gi dere en liste over alle ting som feiler meg slik at vi alle kan ha en grei oversikt. Er ikke det bra? Forbered deg på en lang liste.

  1. Jeg er overveldende uinteressant. Å google navnet mitt gir kjedelige resultater.
  2. Jeg har en tendens til å tro alt jeg leser.
  3. Hvis jeg noen gang må løpe for livet, kommer jeg heller til å dø.
  4. Jeg er livredd for å ikke ha internett.
  5. Jeg har angst.
  6. Jeg kansellerer noen ganger avtaler for å sitte hjemme alene og se på tv.
  7. Jeg ankommer alltid "unfassionably early", som jeg liker å kalle det.
  8. Det plager meg når lesber ikke sjekker meg ut.
  9. JEG FØLER JEG HAR MAKT NÅR JEG BRUKER CAPS LOCK.
  10. Jeg unngår samtaler med andre mennesker.
  11. ... men jeg snakker gjerne med meg selv.
  12. Jeg får nevrotisk sammenbrudd hver gang noen unfollower meg på twitter.
  13. Jeg liker å late som jeg har mot til å gjøre noe som helst med livet mitt.
  14. Jeg klarer ikke å lage mat.
  15. Jeg er litt for glad i å ha det rotete.
  16. Jeg er redd for å være alene, samtidig som jeg trives veldig godt i mitt eget selskap. Se punkt 5.
  17. Jeg sover for lite.
  18. Jeg har tvangstanker.
  19. Får følelsesmessig panikk når jeg finner ut at noen ikke liker meg.
  20. Jeg skulle ønske jeg var normal.

5 kommentarer:

  1. Jeg har en følelse at veldig mange er internettavhengig.....

    SvarSlett
  2. HVIS DU IKKE TRYKKER PÅ LINKEN MIN, SÅ DØR DU.
    1. Jeg skrev noe. 2. Jeg har makt med Caps Look. 3. Tror du meg?

    SvarSlett