17.12.2011

humor er et relativt konsept

☯: kul
♫: Mardy Bum
vær: 


Du vet du har lite å gjøre når du surfer rundt på finske blogger på blogspot. Pätti jalla tütta lua. Aner ikke om det betyr noe, får håpe på det. Eller hva sier dere, finner? Pëilli jüua blüpp?

Imorgen skal jeg handle meg øm i fingertuppene fordi jeg ikke har begynt på verken julegavene eller juleantrekket mitt enda. Egentlig har jeg ikke råd til å kjøpe noe av delene. Mamma kommer til å bli sur på meg når jeg kommer hjem med nytt antrekk til julaften, og dessverre måtte utelukke hennes gave. Da blir det familiedrama igjen. Intriger! Spenning!

Ja, jeg elsker alle nærbilder. Og ja, det er en glowstick. Jeg elsker glowsticks.Nå skal jeg lese litt mer Tommy og Tigern før jeg legger meg. Skal tidlig opp imorgen og se på min gode venninne bade i havet på grunn av et tapt veddemål. Blir årets høydepunkt, lover. Skjer jo ikke så mye annet i ilvet mitt.Ja, snakkes.

1 kommentar: